Sommerferien er slutt for denne gang


Her har det jammen ikke vært mye blogging den senere tid. På tide å fylle siden med ord og bilder igjen. Bilder ja, jeg har vært så uheldig at PCen som jeg har brukt har krasjet. Her var det masse bilder som har gått fløyten fordi jeg ikke har tatt backup siden februar 2006. Har ikke mistet helt troen på at de er mistet for bestandig, for nå er PCn levert inn til noen som forhåpentligvis kan redde bildene og dokumentene mine. Noe søm har det ikke blitt i sommer, men mange ny ideer har nå lagt seg i køen av ennå ikke påbegynte arbeider. Tenkte derfor å dele med dere noen sminkepunger jeg har sydd tidligere.

Kommentarer

Wenche sa…
Jeg var LITT heldigere da for bildene som betyr noe for meg var lastet opp på en ekstern lagringsplass på nett :) Har forsåvidt vært heldig med det meste. Mange gamle linker eksisterte enn¨på nett. Mange gamle mønstre som jeg ønsket å sy ble borte for godt men det er ikke sikkert jeg ville sydd dem allikevel, så jeg fortviler ikke. Dessuten har jeg jo E6 og det hjelper bra:) Så her går det framover tross alt. Lyke til med deg også. Har nettopp kjøpt meg en ekstern harddisk på 500 gb. Det burde hjelpe......en stund. Mye flott på blogen din. Har ikke sydd noe denne ferien jeg. Bare drevet med total husvask i varmen.Nå er heldigvis sylysten tilbake, men så skal jeg jo tilbake på jobb til tirsdag.

Populære innlegg