Enda en utmerkelse/award



Tusen takk til Flittige hender som har gitt meg enda en utmerkelse. Nå har jeg fått to utmerkelser på kort tid (mine to første) og jeg er like barnslig stolt nå som første gang. Det er jo utrolig inspirerende å få en award og de er jo så søte. Denne følger det ingen forpliktelser med, du kan gi den til en eller hvor mange du vil. Det er mange som fortjener denne, men nå vil jeg vil gi den til:
Gudveig
Sølvi's blog


Nina in Norway


tojas puslerier


Anne-Grethes quiltblog


Kari sin hobbyside


FO2


Kameleon

Kommentarer

Oi så utrolig koselig, den var fortjent til deg også, du har en flott og inspirerende blogg :) Tusen takk for at du ga en til meg også, utrolig hyggelig :) Tusen takk igjen :)
Tusen takk for utmerkelsen. Det satte jeg umåtelig stor pris på. Ja litt barnslig stolt. Dette er min første :o)
Anonym sa…
Tusen hjertelig takk, Eva. Det var kjempekoselig :-)
Ha ein fortsatt fin sommar :-)
Tusen takk for awarden! Kjempekoselig!
Ha en flott og kreativ sommer!
Gudveig HN sa…
Tusen takk! Dette var jo kjempekoselig! Du har selv en flott blogg, som jeg gjerne besøker :-)
Ha en fin sommer - her holder vi på å smelte....så jeg håper på regn...og noe kjøligere vær.

Populære innlegg