Enda en ny veske


Tror alldri jeg får nok vesker. Eller er det slik at det er så moro å sy dem at det er derfor jeg må ha så mange vesker. Arbeidet er jo overkommerlig, tar ikke så lang tid. Denne vesken var i allefall enkel å sy. Mønstret og det lekre batikkstoff har jeg kjøpt hos Quilt-Design. Mønsteret heter Accessories for Bali Bag. Nå skal jeg gå i gang med en til i samme mønster, trenger en ny veske i sorte stoff. Den jeg har er slitt ut, en av mine aller første vesker som er brukt mye. Den skal nå få hvile i en skuff. Må innrømme at jeg for tiden bruker en liten skinnsekk som jeg ikke har sydd selv. Man må jo bytte på, kan ikke bruke den samme vesken hele tiden.
The green hand bag on the picture above is made of beautiful batik fabrics and the pattern is Accessories for Bali Bag. It is very easy to sew, so I will make a new one. I need a new black hand bag because my old is worn out. This old black hand bag will now rest in a drawer.
Dette er den gamle vesken som nå skal få hvile.
This old black hand bag will rest in a drawer.

Kommentarer

Turid sa…
Nydelig veske. Jeg likte jo den gamle også, da. Har lenge hatt planer om å sy meg en veske, men døgnet har altfor få timer....
Grethe sa…
Lekker veske, takk for tips om hvor jeg kan finne mønster.
Den "gamle" vesken var også stilig.
Ha en fin tirsdag :0)
Anne-Grethe sa…
Veldig fin veske -og flotte stoffer, som vanlig!
:-)
Nydelig din grønne veske,ja,den andre du har her er også flott!!

Populære innlegg