Julemysteri

9na's julemysteri er i gang. Dagens oppgave er stitchery. Å du godeste, dette blir ikke lett. Jeg har tenkt å prøve meg på stitchery, men har en nødløsning hvis jeg ikke får det til. Pleier egentlig ikke å gi meg så lett, så vi får se. Blir ikke resultatet bra, blir det nødløsningen. Nå er det bare å brette opp ermene, klargjøre stitcheriet, stille inn brillene og tunga rett i munnen. Det ble ikke vafler i kveld?



9na's Christmas Mystery has started. The days instruction is stitchery. Help, this will not be easy. I want to try out stitchery for the first time, but if it’s not working, I have a backup solution. Let’s start, roll up the sleeves, prepare the stitchery, put the glasses on and watch one’s step.

Kommentarer

Gudveig HN sa…
Jammen - det var jo sprekt at du prøver likevel! Og dette klarer du jo fint... oxo uten vafler :-)
Anonym sa…
Dette klarer du helt sikkert, men litt spennende første gang da. Greit å ha en nødløsning ;) Lykke til videre!
Grete sa…
Tenker ditt stitcery ble fint, jeg! Du pleier ikke lage noe annet enn fint! Vi stiller vel med hvert vårt ferdige mysteri på tirsdagsmøtet? Nå har jeg venta på del 4 siden halv åtte.......
Hilsen Grete

Populære innlegg