Kurs med Andre Wallenborg


Det er mannen sin, det. Kjekk å se på, hyggelig, kreativ og så kan han sy! Tenk å ha en mann som syr en veske til deg når du trenger det! Det hadde vært kjekt, nei forresten jeg tror vi lappedamer heller vil sy dem selv. Så mange vesker som blir produsert av oss, så tror jeg vi vil ha den fornøyelsen selv, eller hur? I går var jeg på kurs på Fiskum quiltelag som hadde invitert Ardré Wallenborg til å holde kurs. Vi skulle sy en enkel pung, men du vet - André har så mange gode løsninger på ting og tang, spesielt glidlåser og innvendige lommer til vesker. Vi fikk demonstrert hvordan han sydde mange lommer i veskene. Smart!  Heretter kommer mine vesker til å ha et vell av lommer, får bare håpe jeg finner igjen alt "verktøyet" mitt. Men altså, over ser du bilde av pungen jeg sydde. Bærre lekker spør du meg.

That’s the man! Handsome, pleasant, creative, and he can sew! Imagine having a man who sewed a bag for you when you need it! It would be nice! No way, I think we patchwork ladies would rather sew them ourselves. When you see so many bags, which are produced by us, It’s a pleasure we don’t give up, don’t you think? Yesterday I was on a sewing class at Fiskum Quilt guild who had invited André Wallenborg to teach us how to sew a simple purse. André has so many good sewing solutions, especially for the zipper and internal pockets for bags. André demonstrated how he made a row of pockets in the bags. Smart! From now on my bags will have lots of pockets, can only hope I will find all my "stuff". On the picture above you can see the purse I made.

Kommentarer

Gudveig HN sa…
Det ble en fin veske/pung!
- og gutten er jo bare kjempekoseli'
La Perla sa…
Hei på deg, Eva! Ja det ble en kjempefin pung! Gleder meg til høstkurs!
Flott pung:-))
Ja har selv hadt gleden og vært på kurs med Andre 2 ganger. Han kommer til mitt hjemsted i sept på min bursdag. Flott bursdags gave å få lov til å sy mer av hans innholds rike vesker
Ha en fin og kreativ helg
Anne-Grethe sa…
Kjempefin! Jeg er også klar for høstkurset - og har meldt meg inn i Sølvtråden nå, endelig!! :-)

Populære innlegg