Smykkeetui og pompadur

Jeg har sydd et nytt reisesett bestående av smykkeetui og en pompadur som skal være en gave.  Dette er ting som går raskt å sy og så er det veldig hyggelig å gi bort. Jeg sydde et slikt til meg selv før jeg reiste på ferie i mars. Pompaduren brukte jeg til solkremer. Det settet kan sees her og her kan du også se hvordan smykkeetuiet er innvendig. Har du lyst til å sy et selv, har jeg laget et mønster som du finner på Quilt-Design.

I have made a new set of travel accessories (jewelry case and a pompadour) for a gift. These things are fast to sew and it's very nice to give away. I made a pare of this for myself before I went on vacation in March. The pompadour I used for sun lotions. You can see the other travel set here and also the jewelry case inside. If you want to sew this travel set, I have made a pattern which you find on Quilt-Design.

Kommentarer

Siv sa…
Så sant, så sant, veldig hyggelig å gi bort og kjekt å ha liggende i tilfelle man trenger en gave i full fart. Og så moro som det er å få noe som er hjemmelaga!
Ønsker deg ei fin og kreativ uke!
Så fint set. Perfekt att sy, då man inte vet vad man ska sy :o)
Gåvor är alltid bra att ha till hands..
Grethe sa…
Så fint sett, flott mønster - tusen takk, dette fikk jeg lyst til å sy.
Lekkert :0)

Populære innlegg