Adventsgave 17 og 18 og dagens ord: Kort

Det blir litt liten tid til blogging nå, i går var jeg på jobb til sent på kveld og når jeg kom hjem bar det rett på sofaen. Men gårsdagens adventsgave var enda et par sokker, og jeg som trodde at det var slutt etter tre par. Utrolig hvor fort man glemmer. På kalenderen i dag hang det en melkesjokolade og det ble visst frokosten til min DD.

Meretes ord for dagen er KORT. Det ordet har jo flere betydninger og det kan man leke med. Men det kortet jeg skal vise her, er et julekort som jeg må ha på veggen hver jul. For noen år siden hadde vi en julekortutfordring på QuiltArt Skandinavia. Dette kortet fikk jeg av jeg av Jane Minde Høst.
Jeg har laget mange julekort opp gjennom tidenen, og her er et som jeg sendte i samme utfordring. Det blanke treet er en majonestube på vrangen som er sydd på med gulltråd.

Flere kort kan du se hos Merete.

Kommentarer

Populære innlegg