Adventsgave nr 11 og ordlek: Noter / Notes

I dag var det hard pakke på kalenderen. Den ble ikke åpnet før litt sent på dagen, og det var ikke fordi kalenderen begynner å bli kjedelig, nei - det var fordi vi har vært på julebesøk hos min søster og svoger på Tjøme, og da måtte vi jo overnatte. Det er kjempekoselig med slike førjulssammenkomster.  Men, den harde pakken var ikke hard, det var bare lureri, for mor har benyttet et eske til å legge de stripete sokkene i. Jeg lover, det er ingen flere sokker nå, tre par får være nok.

Men nå skal vi følge Meretes noter og da må jeg notere meg et par ting: en idé jeg fikk på Meretes blogg og dagens musikktips. Hjemme har jeg to notatbøker; en på nattbordet og en på syrommet. Her noteres det både tanker og ideer og ting og tang. Litt hulter til bulter blir det. Begge notatbøkene har jeg fått av DD som har veeeeeldig mange.
Uha, litt skummelt å vise frem notatene, men skitt au
Hos Merete kan du lese flere notater.

Kommentarer

Populære innlegg