Gammel UFO

Denne UFOen kan vel kalles gammel da den stammer fra slutten av 80 tallet. Jeg var nybegynner og ikke redd for å prøve ut nye mønstre. Skjærekniv, linjal og matte hadde gjort sitt inntog i Norge og det var jo så geniale verktøy for en ny lappedame. Dessverre kommer ikke fargene godt nok frem. Hadde nok ikke valgt disse stoffene og denne kombinasjonen i dag, men det kunne jo være artig å få den ferdig. Kan jo brukes som duk på terrassebordet.

This is an old UFO from the late 80's. I was a newbie and not afraid to try out new patterns. Cutting knife, ruler and cutting mat had arrived in Norway and those were good tools for a new patchworker. I would not have chosen these fabrics combination today, but it could be fun to get it done. Could be used as a tablecloth on the garden table.

Kommentarer

Siv sa…
Denne lagde jeg også på slutten av 80-tallet - i gult og grønt, husker jeg. Morsomt å se den igjen! :o)
Grete sa…
Dette blir jo en flott duk til terassebordet! Bra du har noen flere UFO-er! Spenstig av deg at du loddet ut noen av UFOene på tirsdag! Jeg var så heldig å vinne den ene, og skal ned å gjøre den ferdig nå. Kanskje du kommer til å angre på at du kvittet deg med den.....
Jösses vilket arbete med den tekniken.
Anonym sa…
Dette var 80-talls, ingen tvil. Jeg ble helt nostalgisk! :)

Populære innlegg