søndag 10. april 2011

Løper med "blonde"

+

Denne uken var jeg på dag 2 og avslutning av kurset til Ragnhild Kjenne hos Fiskum quiltelag.  Bildet over viser leksen til kurskveld 2. Dette er utgangspunktet for "bladblonden" som ble produsert på forrige kurskveld. Det skjæres et hull i midten av løperen og hullet dekkes av "blonden", se bildet under.
This is the result of the class I took about learing to use water soluble stabilzer. The first picture shows the basis for the "lace" we made on the first evening. We cut a hole in the middle of the table runner top and the hole is covered by the "lace".

12 kommentarer:

toja sa...

Guri malla så flott den løperen ble! Det kurset skulle jeg gjerne vært med på!

Mona sa...

Nydelig, takk for vi fikk se resultatet!

Grete sa...

Lekker løper, Eva!

Kjerstis løse tråder sa...

vakker og vårlig

Bjørg sa...

Nydelig løper Eva! Og flotte farger! Det var nok et artig kurs!

Gudveig sa...

Den ble kjempefin, løperen din!

2ne sa...

Denne løperen er såååååå lekker. En virkelig kreativ teknikk :-)

ahli sa...

Løperen ble kjempefin.

Astrid

Anne sa...

Kjempelekker løper, denne teknikken har jeg lyst til å lære mer om!

La Perla sa...

Løperen ble veldig fin, Eva! Skulle gjerne vært med, men koret har tatt all min tid i mars. Men det var også moro!

marihøna sa...

For en flott løper!!!

Det ligger en award til deg på bloggen min.

mormonsen sa...

Imponerende - og fin ble den også. Og "laginga" ser ganske så innfløkt ut.