Godt nytt sy år

Jeg ønsker alle besøkende et godt nytt år. Et år hvor fantasi og skaperglede kan gi oss mye glede, enten det er lappeteknikk, strikking, hekling, brodering eller annen hobbyaktivitet. For meg er det viktig å ha en hobby som jeg kan koble av med, og lappeteknikk og god mat er mine lidenskaper. Jeg skal forsøke å sette av mer tid til hyggelige hobbyaktiviteter og har tenkt å utfordre meg selv til å beveg meg utenfor min komfortsone. Jeg gleder meg over alle hyggelig kommentarer som legges igjen på siden og takker for alle som har gitt meg tilbakemelding på mine innlegg. En blomst til dere.
I wish all visitors a happy new year. A year where fantacy and creativity can give us much joy, whether it is patchwork, knitting, crocheting, embroidery, or other hobby activities. For me it is important to have a hobby that I can relax with, and patchwork and good food are my passions. I will try to have more time for enjoyable hobby activities and intend to challenge myself to move beyond my comfort zone. I enjoy all the nice comments you give me -  thank you to everyone who has given me feedback on my posts. A flower for you.

Kommentarer

Gudveig HN sa…
Godt Nytt År!
Håper det blir mange hyggelige stunder med sysakene dette året.
Godt nytt år! ut av komfortsonen er tøft!! Ønsker deg masse gode stunder med lappeteknikken!

Populære innlegg