søndag 15. april 2012

Ny veske for sommerbruk

Nå kan jeg møte sommeren i ny veske. Jeg har sydd etter mønster fra boken Bag Boutique av Amy Barickman, men selvfølgelig gjort mine modifikasjoner. Klarer ikke å la være å gjøre min egen vri; blant annet veskehandtakene og det var ingen glidlåslukking på mønstere, men det ville jeg ha.

I have made a new handbag to use this summer. The pattern is from a book Bag Boutique by Amy Barickman. I must admit that I have made my own modifications on the pattern, the handles and the zipper.

7 kommentarer:

Sigrun sa...

Kjempflott! Også så sommerlig. Denne kommer du til å trives med.

Grete sa...

Sommerlig og romslig veske!

Bente Knutsen sa...

Å, den var flott!
Det er så kjekt å ha ei skikkelig veske til sommeren:)

PJs Lapperier. sa...

Åhhh...så flott!!!!

Mona sa...

Nydelig veske!

jette sa...

Den er rigtig sød! Og meget sommerlig.

Anonym sa...

Det var en fin sommerveske. Tror det er smart med glidelås også.
Hilsen Astri i Bergen