Puslerier på syrommet

Denne ukens aktiviteter ved sybordet; handquilting på et veggteppe og maskinquilting på en helt ny veske sydd av bursdagsgave fra storesøster og min niese. Mens jeg quilter, tenker jeg på kalender utfordringen og venter på inspirasjon. Det er lenge siden jeg har drevet med handquilting og det merkes.
Mellom handquilting og maskinquilting eksperimenterer jeg med å scanne gamle bilder.





This week’s activities at my sewing table; hand quilting on a wall hanging and machine quilting on a brand new hand bag made of birthday present I got from my sister and niece.  While I quilt, I think about my calendar challenge waiting for inspiration. It is a long time since I have practiced hand quilting and that shows. Between hand quilting and machine quilting I am experimenting with scanning old photos.

Kommentarer

Populære innlegg