onsdag 30. mai 2012

Kalenderutfordring nr 3 ferdig

Ja, så ble jeg ferdig i tide med månedens utfordring som jeg har gitt meg selv (og skrevet om tidligere). Jeg ble ganske fornøyd med resultatet bortsett fra plasseringen av rosene, det kunne vært bedre ser jeg. Utfordringen er jo for at jeg skal teste ut ulike teknikker, så da er dette bare en test og har lov å være litt tilfeldig.

Jeg har også sydd noen flere trekanter og lekt meg med å prøvelegge dem. Det er virkelig gøy å leke med trekanter og prøvelegge i forskjellige mønster.
I finished on time this months calendar challenge. I am very satisfied with the result, despite the improper placement of the roses.
I have also made a few more triangel blocks and played with the layout.

6 kommentarer:

Edny sine puslerier sa...

Synst du løser utfordringene dine veldig bra! Og så lurt å lære nye teknikker;)

Hilde sa...

Rosene er fine, quiltingen rundt her rose del fremhever de fint.Fint med bladene i grønt.

2ne sa...

Den ble kjempelekker. Rosene kommer godt fram og lyser opp. Fikk lyst til å prøve meg på dette..... Gøy med paitsticks :-)

Bente Knutsen sa...

Så flott!! Du er god som har utfordringer til deg selv.

Bjørg sa...

Jeg skulle ønske at jeg var så disiplinert som deg. Utfordringene dine er helt topp!

Grethe sa...

Flotte kalender-roser! Gleder med til å følge deg med trekantene; veldig lur idè:-)