torsdag 3. mai 2012

Ny måned - ny utfordring

Jeg er ikke ferdig med forrige måneds utfordring, men det nærmer seg slutten. Bare lukkekanten gjenstår. En lei forkjølelse har tappet meg for krefter og lysten til å sy. Mai måneds utfordring er Paint Sticks og min DD og jeg har testet litt på noen stoffbiter. Har brukt Shiva Paint Sticks og relieffplater og litt andre ting jeg fant i huset. La relieffplatene under stoffet og fargela med pait sticksene. Lett på hånden må man være for å få frem mønsteret. Jeg fant frem et ark med preget mønster, det ga fint resultat.







I am not finished with last months challenge, but I am close to an end. This months challenge are Paint Sticks and my DD and I have tested the paint sticks and rubber plates and other things I had in my drawers. I found a piece of decor paper with relief that gave good result.

1 kommentar:

Grete sa...

Spennende utfordringer du har gitt deg selv!
Takk for tips med link til log cabinsider! Der var det mye flott! Blir nok noen suppleringsblokker med tida, ja!