Ny måned - ny utfordring

Jeg er ikke ferdig med forrige måneds utfordring, men det nærmer seg slutten. Bare lukkekanten gjenstår. En lei forkjølelse har tappet meg for krefter og lysten til å sy. Mai måneds utfordring er Paint Sticks og min DD og jeg har testet litt på noen stoffbiter. Har brukt Shiva Paint Sticks og relieffplater og litt andre ting jeg fant i huset. La relieffplatene under stoffet og fargela med pait sticksene. Lett på hånden må man være for å få frem mønsteret. Jeg fant frem et ark med preget mønster, det ga fint resultat.







I am not finished with last months challenge, but I am close to an end. This months challenge are Paint Sticks and my DD and I have tested the paint sticks and rubber plates and other things I had in my drawers. I found a piece of decor paper with relief that gave good result.

Kommentarer

Grete sa…
Spennende utfordringer du har gitt deg selv!
Takk for tips med link til log cabinsider! Der var det mye flott! Blir nok noen suppleringsblokker med tida, ja!

Populære innlegg