søndag 29. juli 2012

Utfordring 4 - endelig i gang i gjen

Jeg er to måneder på etterskudd. Betennelse i armen, mye jobb før ferien og ferie kan jeg skylde på at jeg ikke rakk målet. I ferien har jeg ikke sydd et sting, men jeg har laget en del skisser. Så her er et nytt design for maimåneds utfordring med å bruke andre stoff enn quiltestoffer.
Her har jeg brukt gardinstoff, silke og annet av ukjent kvalitet. Ikke enkelt å jobbe med ulike kvaliteter, noen stoff er tykke, noen tynne og noen fryser noe alldeles forferdelig. Tror dette blir det endelige designet på maimåneds utfordring. Ha en fortsatt god sommer!
I am two months behind schedule. An inflamation in my arm, lots of work and summer holiday must take the blame for the delay. I have changed the design and I think this new design will work. It is not easy to work with other fabrics than quilt fabrics. Here I have used silk, curtain fabrics and some of unknown quality. You can read more about the challenge here.

3 kommentarer:

Bjørg sa...

Veldig bra Eva!

Grete sa...

Men denne ble da veldig fin, synes jeg! Men skjønner det er en skikkelig utfordring å jobbe med annerledes materialer.

feltfree på Åsly sa...

Den er veldig fin