Utfordring nr 5 i sluttfasen

Jeg vakler litt på om jeg skal lage noen flere blomster her eller om jeg skal sette stopp?  Har jo mest lyst til å stoppe - dette er jo som sagt tidligere en slags "prøvelapp". Problemet er bare at den skal henge på veggen og da bør den kanskje være slik min indre stemme sier den skal være, eller? Av ulike årsaker har jeg også denne måneden møtte på hindringer som gjør at søm ikke har stått på dagsorden. Vel, utforutsette hendelser kan man ikke gjøre noe med. Det er utrolig så fort en måned går - det er bare svisj så er måneden historie. Her får du i allefall et lite inntrykk av hvor langt jeg har kommet på denne månedens utfordring: Omvendt applikasjon. Blomsten er sydd slik at sømmonnet er brettet inn og sydd til med usynlige sting (sånn omtrent). Bladene har fått et noe røffere utseende, ved at sømmonnet ikke er brettet inn. Jeg sydde med maskin rundt bladene og nervene. Deretter klipte jeg opp mellom sømmene. Ganske effektfullt synes jeg.

Kommentarer

Bjørg sa…
Jeg syns det er kjempeflott Eva!
bentetove sa…
Så flott! Du er flink på utfordringene dine, ha en fin syhelg:)
Grete sa…
Dette ser spennende ut!
mormonsen sa…
Fantastisk. Du holder stilen! Og bare fortsett å følge magefølelsen, det ser ut til at den navigerer greit :)

Populære innlegg