Månedens utfordring, nr 10

Denne måneden er snart slutt og jeg har ikke sydd så mye som et sting på månedens utfordring. Det har vært mye jobb i januar og denne uken har det vært Gloger festspillene som jeg har deltatt på. Fire fantastiske konserter har jeg vært på. Men, tilbake til månedens utfordring som er buede former. Jeg har valgt meg ut en blokk som heter Drunkards path, den skal dekke min utfordring til meg selv. Bildet eller quilten om du vil, er ikke større enn 12 x 12 inch og denne flaten har jeg delt inn i 4 x 4 blokker. Jeg har tegnet quilten i EQ7. De enkelte delene er skjært ut og er egentlig klare til å syes sammen.
January is nearly passed and I have not sewen a stich. Too much to do at work and this week there have been music festival in town, and I have been to four fantastic concerts. This months challenge is curved shapes and I have chosen Drunkards path. The quilt measures 12 x 12 inches and I have divided it in 4 x 4 blocks. I have used EQ7 to draw the quilt. I have two quilts left to sew in this challenge that I gave myself.

Kommentarer

Grete sa…
Gloger er en god unnskyldning for å ikke ha sydd denne uka! Denne utfordringen blir stram i formen, ulik de andre du har laget, men frisk i fargene!
Konserter må man jo bare gå på. De er jo ikke der for evig heller...hehe... Men symaskina står jo der så trofast og god. Dette ser ut til å bli en finfin blokk. Gleder meg til å se den ferdig. Skal du bruke samme farge som på bildet eller velger du egne fager???
Mona sa…
Spennende blokk, gleder meg til å se sluittresultatet! Lykke til!

Populære innlegg