Ferdig med utfordring nr 12

Egentlig var dette den siste utfordringen, men så fikk jeg noen flotte selvmalte/trykte stoffbiter av Merete som jeg umiddelbart erklærte som en ekstra utfordring. Nr 12 skulle være et kjøkkenmotiv og jeg hadde flere å velge mellom fra skisseboken min. Bestemte meg egentlig for de fruktbare frøkner, men har også begynt på glass og flasker. Vi får se hvem som vinner plassen på kjøkkenveggen.
Belle Helene, Anna Banana og Edle Aroma

Actually, this was the final challenge, but then I got some great painted / stamped fabric scraps from Merete which I immediately declared as an extra challenge. This 12th challenge would be a kitchen scene and I had several to choose from in my sketch book. Actually, I decided for the fruit ladies, but have also started on the jars and bottles. We'll see how wins the Place on the kitchen wall.

Kommentarer

Gudveig HN sa…
Kjempeflotte, begge to. Men jeg må jo medgi at fruktene er det morsomste bildet :-)
Du verden så kreativ du er!
Grete sa…
Kan de ikke få halve måneden hver? De er begge flotte og fortjener få henge framme, men er enig med Gudveig at frøknene er de morsomste!
Så flotte og kreative kjøkkenbilder! De må få henne oppe etter tur, synes jeg :) Så fint å bruke stoffene du fikk på denne originale måten!
Linda sa…
Flotte veggbilder og fine Londonbilder.der var jeg og mine jenter i fjor påske:)
Dollandesign sa…
De quiltarna som Du sytt är bedårande söta, tycker jag. Härliga arbeten Du gjort och kul att se på!

Dollandesign

Populære innlegg