onsdag 17. april 2013

Meretes avklipp - utfordring nr 13

Jeg har lekt mer med avklippet jeg fikk av Merete. Jeg bestemte meg for at alt skulle brukes opp. Det synes jeg faktisk at jeg har klart, ikke mye igjen av restene som du ser på bilde nr 2. Bitene er limt på et underlag og maskinquiltet. Oppgaven er ikke ferdig ennå, for jeg jobber med noen detaljer..... Det kommer i neste post.
Blokken måler 12" x 12"

Dette ble til overs, ikke mye.
I have played with the scraps Merete sent me. I decided that everything was going to be used, and I think I managed that. Not much left of the remains as you can see on picture no. 2. The patches are fused and machine quilted. I am still working on it with some details I will show you in my next posting.

2 kommentarer:

Grethe sa...

Fine farger i dette prosjektet, er jo en stor blokk. Spennende å se fortsettelsen, lykke til videre :-)

Grete sa...

Jammen har du vært flink til å bruke opp bitene du fikk! De er så fine, mange forskjellige trykkmotiv!
Takk for støtte til kreftaksjonen min! Godt å vite at det vil komme inn penger jevnt utover året!