UFO nr 5 er ferdig - en sekk


Sekken er sydd i batikkstoff og mønsteret er fra Bente Malm. Sekken har to glidlåslommer på baksiden, inn mot ryggen. Det synes jeg var praktisk med tanke på ferieturer. Jeg må ha sekk når vi er på ferie.
Sekkens framside med lomme foran. Jeg har valgt en annen låsemekanisme på sekken enn mønsteret tilsa.
Sekkens bakside med to glidlåslommer.
 
Da har jeg klart målet om å få ferdig fem uferdige objekter før 1. mai. Det er jeg godt fornøyd med. Men det skal sies, jeg har flere UFOer liggende. Kanskje jeg rekker å få ferdig noen flere UFOer før 1. Mai.

Kommentarer

Grete sa…
Så flott sekk! Enig med deg, sekk er et must! Men hva er det nederste du har lagt ut bilde av?
Dollandesign sa…
Det var en härlig ryggsäck som Du sytt, tycker jag. Den ser mycket välarbetad ut!

Dollandesign

Populære innlegg