Orden i håndveska

Fremsiden eller baksiden, alt ettersom.

Endelig, etter lang sytørke har jeg endelig kommet meg inn på syrommet igjen. Det er ikke alltid en lekker veske er like praktisk som den er lekker. Min fine Furla veske som jeg kjøpte i Italia er overhodet ikke praktisk, så jeg trengte en "organiserer" men noen flere rom til ting og tang. Ønsket har ligget til modning en tid, og endelig har jeg klart å realisere ønsket.  Jeg var så lei av å lete rundt i veska mi etter nøkler, mobil og andre ting, så nå var tiden inne. Den ble meget praktisk må jeg få si og så enkelt å bytte håndveske og få med seg alt "nødvendig". Det er ganske utrolig hva en håndveske inneholder. Nå har jeg til og med kvittet meg med alt det unødvendige også! Bra jobba!


Fremsiden eller baksiden, alt ettersom.

Tre store rom og 4 små utenpålommer. Det skulle være passe antall rom. Sydde to veskedeler som jeg sydde sammen slik at det dannet et rom i midten.

Laget noen hanker, men tror egentlig ikke det er nødvendig.

Organisereren plassert i veska. Nå skal det bli orden i sakene!

Kommentarer

Smart og tidsbesparende, og kjekt at den er flyttbar til andre vesker. Så er det å legge alt i sin faste lomme etter bruk da;) Jeg bruker å starte så bra, og så sklir det ut av en eller annen grunn. Regner med at du er flinkere enn meg;)
Dollandesign sa…
En fantastiskt bra idé!
Tack för Ditt tips.

Dollandesign
Turid sa…
Så smart og praktisk.
Frederika sa…
Så fint. Det er veldig praktisk.

Populære innlegg