Prosjekt x-blokk teppe

6 blokker har det blitt. Jammen tar det tid å kutte alle bitene, men jeg synes det blir skikkelig flott. Men jeg har begynt å tvile på om restekurvene mine blir veldig slanket av dette prosjektet. Det må nok noe mer stoffkrevende prosjekt for å tære på det lageret. Men jeg skal ikke gi opp, restekurvene - de SKAL slankes.


Jeg kutter og kutter rester. De største stoffbitene går til de 4 hjørnene. Nedfor ser du kutteskjema hvis du også vil redusere restelageret ditt. De hvite m/sort trykk er hurtigjørner på de fire fargede kvadratene. To på hver.






Kommentarer

RandiT sa…
Så artig blokker da. Og veldig fint å få brukt opp rester :)
Herlig kombinasjon av form og farge! :) Lekkert! Fin måte å bli kvitt stoffrester på dette. Takk for tipset! :)
Frederika sa…
Blir kjempefine blokker Eva

Populære innlegg