Lek med stoffer

Gjett om jeg ble glad når datteren min sa hun ønsket seg en kalender, en sånn som jeg hadde sydd til meg selv.  Yess, da kan jeg leke og eksperimentere i små formater.
I mars 2012 startet jeg på en selvpålagt utfordring, jeg hadde så mange ideer jeg hadde lyst til å prøve ut. Det ble starten på kalenderprosjektet mitt. Den kan du lese om her.
Og det ble mange prøveprosjekter. Kalenderen henger på kjøkkenveggen, og jeg kan skifte ut kalenderbildene hver måned.
Nå skal datteren min også få sin kalender, og her er første kalenderblad. Hun er veldig glad i lilla, så da var valget på farger veldig enkelt.

Jeg fant et bilde på pinterest jeg lenge har hatt lyst til å teste ut. Så nå var anledningen her. Mange ulike rester har jeg brukt i dette prosjektet. Nå gjenstår renskjæring og lukkekant.
Så må jeg lage kalenderdelen som kalenderbildet skal henge på.






Kommentarer

Populære innlegg