UFO nr 5 Kameraveske

Kameravesken ble påstartet rett før nyttår. Alle deler var skjært til, men så stoppet det fordi jeg manglet borrelås og d-ringer. Borrelåsen trengte jeg før sammensying, slike småting kan virkelig får et prosjekt til å stoppe opp. Nå har jeg fullført og jeg er godt fornøyd med produktet. Navnelappen har jeg kjøpt her.


This camera case was started just before New Year. All sections were cut, but then it stopped because I did not have the Velcro and D-rings. Velcro I needed before joining, such things can really get a project to stop.  I am very pleased with the finished product. Name tag, I've bought here.

Kommentarer

Bjørg sa…
Den er flott, kameravesken! Fargen nydelig, jeg er så glad i grønn!
Siv sa…
Skal si det går unna med ufoer! Masse fint nedover bloggen din her nå. ;o)
Så flott kameravesken din ble.Stilige farger!!
Bente sa…
Flott kameraveske.
Herlege fargar :-)
Marita sa…
Signerer de andres uttalelser: Lekker farge og flott veske. Deilig når 'ufoene lander' !
bentetove sa…
Den var herlig, flotte farger. Inspirerer til våren nå :)
merete sa…
Vet akkurat åssen det er, - liten tue velter stort lass osv. Nåer jeg har sett for meg at jeg trenger akkurat det for å få prosjektet som jeg vil, blir det bråstopp og noe blir dessverre liggende lengre enn lengst...
Godt at du fikk ferdig denne flotte og kjekke veska her!

God søndag!
Sigrun sa…
Kjempeflott Eva. Og gratulerer med enda en ufo ferdig.
Gudveig HN sa…
Fin veske - og jammen er det fart på ufo-reduksjonen hos deg!
Staselige navnelapper :-)
corina sa…
Your camera case is beautiful. I love the fabrics you picked

Populære innlegg