Mine syprosjekter før jul


Hei og hå, nå har jeg også blitt blogger. Det er mye enklere å oppdatere en blog fremfor en hjemmeside. Jeg vil jo bruke minst mulig tid foran PCen og mest mulig tid med symaskinen.
Og litt tid har det da blitt litt tid til lappesøm før jul. Jeg kjøpte noen lekre julestoffer hos Quilt-Design, det ene stoffet var bare så nydelig at det fortjente å bli vist frem i sin helhet. Jeg skar et bredt midtsykke og sydde hjerterader på hver side slik at stoffet kom til sin rett. Jeg synes det ble ganske lekkert når jeg quiltet med gulltråd rundt blomstene i midtstykket og i hjertene.



Kommentarer

Bolg-frua sa…
den løperen ble kjempefin! Er det ren seminole du har i ramma for å få til de hjertene????? Bloggen din ser også fin ut....
Hei!
Takk for komentar på bloggen min, de er så kjekt når noen legger seg igjenn komentarer.
Denne løperen var bare helt lekker!!!!!!
Du hadde veldig mye annet fint og. Tror ikke jeg har vert på bloggen din før,men kommer garantert igjenn. :-)

Populære innlegg