Hatgave - ferdig

Hatgaven som jeg har skrevet om tidligere, har blitt et ferdig produkt. Dette er en julekurv til å ha nøtter i, har jeg tenkt meg. Mønster og beskrivelse til kurven har jeg funnet på sewmamasew.com. Den var lett å sy, så bare sett igang å sy en du også. Jeg har laget en hank av ull som jeg har tovet, sydd på noen rosetter og knapper for å holde hanken pent på plass. Quiltingen er gjort med en grønn glittertråd og så har jeg benyttet noen av de fine pyntesømmene som symaskinen er utstyrt med.
The hate gift has become a finished product - a Christmas basket for nuts. You find the pattern at sewmamasev.com. It is easy to sew, so don’t hesitate - make one you too. The handle is made of felted wool and a couple of jo-jo's with buttons to hold the handle on place. Quilted with green glitter tread and some of my sewing machine’s embroidery stitches.


Kommentarer

Marita sa…
Et flott result! Utfordring bestått :o)
Mona sa…
Ja, den ble kjempefin!
Merete sa…
Kjempeflott resultat! Artig utfordring dere hadde i quiltelaget.
Mariann S sa…
Ei nydelig nøttekorg :)
Absolutt bestått :)
LeKaQuilt sa…
Den ble kjempefin - morsom ide med hatprosjekt ;o)
Anne-Grethe sa…
Såå fin! :-) Du fikk snudd "hat" til elsk her - da er det bare å begynne å glede seg til jul! :-) Og det er jo som kjent ikke så lenge til, dessverre!!
2ne sa…
Kjempeflott kurv du har laget :-) Koselig å besøke bloggen din.
Anne sa…
Jammen fikk du noe fint ut av den hatgaven! Flott resultat.

Populære innlegg