Sola mi skal til Birmingham

Jeg sendte inn et bidrag til NQF-utfordringen GUL. Kan tro jeg ble meget forundret og kjempeglad når jeg kom hjem fra ferie i Egypt og oppdaget at "solskinn"-teppet mitt har kommet med til utstillingen i Birmingham. Takk til alle dere som har stemt på mitt bidrag. Det er 9 tepper/bilder som skal sendes til "Festival of Quilts" i Birmingham, som er en stor quilteutstilling som går av stabelen i august. Du kan se de andre bidragene på NQF-sidene.
Jeg har bare brukt rester av gule stoffer. Solskinn er sydd i crazy-teknikk og pyntet med glassperler.

Kommentarer

Mona sa…
Gratulerer med seieren, bildet var flott og varmende!
Anonym sa…
Gratulerer så mye. Jeg har sett den i virkeligheten og den er bare kjempelekker.
La Perla sa…
Gratulerer Eva! Så morsomt og så lekkert bilde. Det er virkelig varmende!
Gudveig HN sa…
Gratulerer - igjen! Selvsagt skal du videre, du har jo sydd et lekkert gult lite teppe!
Anonym sa…
Gratulerer Eva, leser bare nå at også "du" skal være med til Birmingham. Flott gjort!!! Barbara
Anne-Grethe sa…
Gratulerer! Kjempefint bilde - og vi kan virkelig trenge litt sol nå! :-)
Anonym sa…
Det er et kjempeherlig solskinnsteppe du har sydd. Gratulerer med at det skal ut på reise. Det er veldig bra å være en av ni utvalgte blant førti deltakere. Jeg var ikke blant de heldige denne gangen, men det gjør absolutt ingen ting :-)
Så mye vakkert! Og "Sola mi", FOR et vidunderlig teppe!!

Populære innlegg