Snart advent

Ja, det er bare å se det i øynene; det er snart tid for adventskalender. Jeg har mentalt forberedt meg på å begynne å sanke småting til kalenderen til min datter. Kalenderen på bildet sydde jeg i fjor. Det er Pirjo som er mønstermaker og hun delte det med meg. Synes den er ganske lekker. Jeg tok de siste stingene kvelden før den skulle henges opp. Det var litt av et pes både å få den ferdig og få kjøpt alle gavene som skulle henges på. I år blir det bare pes med gavene.
It is time to buy gifts for the advent calendar. This I made for my daughter last year. Pirjo is the designer of the pattern and she shared it with me. I am very pleased with it.

Kommentarer

Sigrun sa…
Kalenderen er kjempefin. Men å fylle den opp med gaver må jo være en maraton jobb....
Siv sa…
Kjempefin adventskalender! Det blir det samme peset med pakker her også, jeg holder på å sy kalender til min datter :o)
Bjørg sa…
Ja den er kjempefin Eva! Moro å ta frem år etter år!
Gudveig HN sa…
Flott kalender! Koselig å ha en slik å finne frem hvert år...
jednoiglec sa…
the colors, the shapes - beautiful! Totally in my taste:)
Vad fin din kalender blev!
känner mig stolt över att du sytt efter mitt mönster :o)

Populære innlegg