Adventsgaver, julegaver og julekos

Det ble visst ikke tid til noe blogging de siste dagene før julaften. Det var liksom så mye annet som skulle skje. Med DD fikk både adventsgave den 23. som var en sjokolade som ble slukt der og da, og den 24. var det en fin truse som kalendergave. Det var det.
Julaften var vi 9 til bords.Pinnekjøtt med kålrabimos og fruktsalat og sjokolademousse til dessert sto på menyen. Du verden som vi spiste og koste oss. Det var utrolig smakfult. Etterpå måtte vi ha kaffe og så var det duket for den store gaveutdelingen. Når det var 9 som skulle få gaver, så ble det noen timer med pakker og sirkus. Jeg må ha vært veldig snill i år, for jeg fikk så mange gaver som jeg ikke har fått siden jeg var barn. En av gavene var et nytt, flott kamera; Panasonic Lumix TZ10. Lite og enkelt, men utrolig mange finesser.

2. dag jul var vi igjen 9 til bords, da var det litt av hvert av all den gode julematen; ribbe, medister, rester fra pinnekjøttet, ruller, salat og sild i dill. Nå er det på tide med Zumba tror jeg. Ha en fortsatt god jul.

Kommentarer

sjoko sa…
Din jul høres veldig koselig ut. Og jeg tror også det er på tide med Zumba .... det blir kø til Zumba studierne nå :O)
Anonym sa…
9 til bords, og så mye god mat. Kan jula bli bedre? Jeg feiret jul i utlandet, og hadde med meg pinnekjøtt til julaften. Fant ikke kålrot, så jeg laget mos av sørpotet, gulrot og potet, og spedde med litt kraft fra pinnekjøttet. Det smakte utmerket. Fruktsalat til pinnekjøttet var en god ide. Godt nyttår til deg :)

Populære innlegg