Shoppingtur til Quilt-Design

Jeg klarte deg igjen - eller skal jeg si; jeg klarte det IKKE denne gangen heller. Måtte ta turen til Quilt-Design. Skulle bare ha noe borrelås og vatt, men kom hjem med en stabel med stoff, borrelås, vatt, tre poser med knapper, 4 stk flerfarget brodertråd, "skråbåndmaker" og en rull med lim til skråbånd. De to siste tingene fikk jeg så vidt prøvd i går og her kan det blir mye gøy, tror jeg....
Og så mye fint stoff - jeg som har så mye fra før og for tiden bare driver med restesøm! Nei, nå må jeg virkelig ta meg sammen og sette skjærekniven i godbitene.

En quilters godbiter
Kjekkt å ha

Kommentarer

Åh, så mye fint, bare kos deg med det, skjønner godt du finner mye hos Quilt Design, trodde hun bare drev nettbutikk:)
Japp! Sådana är vi Quiltedamer till vår natur....MÅSTE bara ha lite lite nytt att klappa på :o)
9na sa…
Sånn kan det gå! Mange ting som frister ;)
Gudveig HN sa…
Oi, oi - så mye fint! Skikkelige godsaker.
Er spent på å se hva du får til av disse stoffene.
Anonym sa…
Her var det mange fine stoffer. Både til å se på, og helt sikkert til å ta på. Det er jo utsøkte ting du lager. Deltar du på utstillinger eller salgsmesser innemellom?

Populære innlegg