Julekalender

Jeg har sydd enda en julekalender. Det er den tredje fra mønsteret til Northern Quilt/Wenche Wolff Hatling. Jeg må inrømme at jeg har modfisert mønsteret bitte, litte grann.  Men nå er det slutt, jeg vil ikke sy en til - det blir for kjedelig. Bak trekanten med stjerne er det en lomme til å legge en og en gave. Veldig praktisk, da trenger ikke poden bli fristet til å smugtitte.



I have made another advent calendar, this is the third of the pattern from a Christmas magasin in 2003 and designed by Northern Quilts / Wenche Wolff Hatling. I must admit that it is slightly modified. Behind the blue triangel with the star there is pocket for the gifts.

Kommentarer

Unknown sa…
Koselig kalender du har sydd. Første gang jeg ser denne modellen. Lurt med en lomme for å legge pakken i.
Grete sa…
Koselig kalender! Enig med deg i at det er kjedelig å lage mange av det samme.
Siv sa…
Så fin kalender! Herlige farger du har brukt! :o)
ahli sa…
Så koselig den var.

Astrid
mormonsen sa…
Du har virkelig en vakker og fargerik blogg. Og den gjenspeilere såklart at du lager vakre og fargerike ting. Det er nok ikke dumt å gå på kurs, den pengeboken din var virkelig avansert. Og adventskalenderen er både pen og smart.
Den är verkligen fin!
Nydelig kalender!!! Hilsen Kjersti

Populære innlegg