Endelig ferdig med forrige måneds utfordring

Min egen utfordring om å lage kalenderbilder hver måned gir meg mye glede, blandet med litt frustrasjon, mye prøve og feiling og eget press på å bli ferdig i tide. Vel, jeg var tre dager forsinket med forrige måneds utfordring. Heldigvis får jeg ikke forsinkelsesgebyr.
Bildet er laget som en collage kan man vel si, og jeg har brukt et av de malte stoffbitene som jeg og min datter lagde. Det er hennes verk som har fått fokusplass her. Mine maleforsøk  ble ikke godkjent av "juryen".


My own challenge making calendar quilts every month, gives me much joy, a little bit of frustration, much of testing and ripping off, and my own pressure to get finish in time. This time I am three days delayed. The quilt is made as a collage with a self painted fabric as a focus. Well, it is my DD who has painted the focus fabric. My fabric paintings was not approved by the "jury".

Kommentarer

Grete sa…
Flott kalenderblad! Men jeg tror du har en streng jury, jeg synes du hadde laget fine malte motiv også!
Bjørg sa…
Det ble flott Eva! Og veldig moro håper jeg!
Du får ruska om din jury lite....denna bilden blev superflott.
merete sa…
jeg måtte smile av kommentaren om juryen. den indre kritikeren er ofte den strengeste juryen. det er derfor det føles som å vinne hver gang jeg blir fornøyd med et arbeide :-) godt jobba!

Populære innlegg