Månedens utfordring ferdig

Dette er den åttende utfordringen i rekken av min egen utfordringslek. Denne  oppgaven likte jeg veldig godt, kanskje fordi prosessen før jeg startet på quilten var så positiv. Jeg fant mye rart jeg kunne bruke, men har jeg brukt det? Nei. Jeg er nok ikke spesielt pyntete av meg, det er helt sikkert. Så dette har egentlig vært en utfordring og jeg tenker ennå på om det for lite pynt her. Men, jeg liker ikke det overlessede, så jeg tror det blir med den pynten som er satt på. Denne skal jo henge oppe i desember, så da passer det godt med et juletre. Jeg har brukt angelina, flerfarget garn, knapper fra ulike prestegjeld, perler og noen pins er også benyttet. Det er preget en stjerne i knappen på toppen av treet, og jeg tror den stammer fra en uniform. I hvertfall er den fra min mors syskrin. Bakgrunnen er en tanke mer lilla enn det bildet viser.

This is the eight challenge in my own calendar challenge. I think I liked this theme best of all I have done so far. Perhaps the process has been so fun. I dont like too much embellisment, but I am in doubt whether too little embellishment here. This quilt will be on my wall in December so I thought that a Christmas tree would be appropriate. I have used angelina, beads, multi color jarn, pins and buttons.

Kommentarer

Gudveig HN sa…
Det ble et flott juletre, med pakker i stabler på begge sider. Skikkelig jul :-)
Utfordringen løst på en fin måte.
Grete sa…
Stilig juletre! Jeg synes det er nok stash, jeg, men så er jeg jo ikke så stashete av meg, jeg heller!
Frederika sa…
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Frederika sa…
Det ble et kjempeflott tre.Den teknikken passer veldig fint sammen med et juletre
Dollandesign sa…
En helt underbar kvilt till Din kalender. Jag tycker att detta var en kanonbra ide´av Dig. Tack!

Dollandesign
Unknown sa…
Dette var jul ja. Veldig fin :)
Grethe sa…
Spennende og fint annerledes jule tre:-)

Populære innlegg