Månedens utfordring

Den niende utfordringen i rekken. Denne gangen sto det på lappen at jeg skulle lage en collage. Uff, vanskelig det der synes jeg. Må tenke litt på denne oppgaven. Det ferdige resultatet skal henge oppe i januar, så det skal være noe med kalde farger tror jeg. Jeg lar meg inspirere av et bilde jeg tok av noe materiell til den forrige månedens utfordring, men som ikke ble brukt.

This months challenge is to make a Collage. Not so easy I think, I have to think about it for a while. The quilt will hang up in January so I think I will use cold colors. I will use this picture of some material from last month's challenge as an inspiration. (I didn't use this material last month).

Kommentarer

Grethe sa…
Så flott at du fortsetter med utfordringen! Og koselig advent hos deg,ser jeg. Ha en fin førjuls tid:-)

Populære innlegg