Kalenderutfordring - den niende i rekken

Her er mitt niende bilde. Kalenderbladet ble ferdig bare en dag eller to på overtid. Det har nå hengt på kjøkkenveggen som mitt januarbilde. PC'n har vært til reparasjon, så derfor har det ikke blitt noe blogginnlegg på veldig lenge. Men, her ser dere kalenderbladet som ble sydd i løpet av desember og noen av forsøkene frem til ferdig produkt. Oppgaven var collage. Her har jeg limt stoffene på med Steam-A-Seam. Stoffene som er brukt er egenmalte stoffer, bomull med paintstik, silke og batikkstoffer. Månen er klippet av et rosebånd kjøpt på Panduro.


Dette er noen av forsøkene før jeg kom frem til det som nå henger på veggen.


This is my ninth calendar quilt. This was made during December, but I could not post it until now. PC problems has prevented me from blog posting. The other pictures shows the way to final product. The challenge was Collage. I have used my ouwn painted fabrics, paintstik fabric, silk and batik fabrics. The moon is a pice of a rose band bougth at Panduro. The fabrics are fused with Steam-A-Seam and then quilted.

Kommentarer

Grete sa…
Resultatet ble i alle fall et flott vinterbilde! Jeg skal snart starte på min kalender og den omvendte applikasjonen.
Bjørg sa…
Jeg er imponert! Du er utrolig
Detta är då verkligen i min smak då jag är en seglingsnörd :o)
Så superfint!!!!/ Pirjo
bentetove sa…
Så herlig! Du er jo bare så kreativ, nydelig bilde:)
skikkelig fint vinterbilde! Ha ei fin-fin uke;)
Anonym sa…
Superfint Eva! Hilsen Barbara
Utrolig stilig! Synes prøvebildene dine ei heller var ille ;o)

Populære innlegg