Nest siste utfordring i denne omgangen

Februar bringer med seg nye utfordringer i og med at det er færre dager enn normalt i denne måneden. I min kalenderutfordring er det forsvinningsplast som står på lappen. Har prøvd så vidt det er tidligere, da sydde jeg en løper på et kurs. Nå vil jeg prøve om det er andre måter å bruke forsvinningsplast på og jeg har lekt med garn og ting fra søppelposen på syrommet. Bare se her:
Garn og angelina + batikk

Kan det bli noe av inneholdet fra søppelposen på syrommet?

Eksempler på trådlek

Blonde sydd på forsvinningsplast

Blonden satt inn i en løper

Kommentarer

RyumQuilt sa…
Så spennende det så ut med hvordan du hadde sydd midten på løperen. Det ble kjempelekkert ;-)
Gudveig HN sa…
Den løperen har jeg også sydd - på kurs. Er spent på å se hva du får ut av søppelinnholdet :-)
Dollandesign sa…
Löparen är ljuvligt vacker, tycker jag. Ett fantastiskt fint arbete som Du har gjort!

Dollandesign
Grete sa…
Er virkelig spent på se hva du får ut av søplebøtteinnholdet! Trenger du mer, bare si fra, så tar jeg med til deg på lappemøtet tirsdag!

Populære innlegg