Portretter / ansikter - en begynnelse

Månedens utfordring er et ansikt i sort /hvit eller en annen fargekombinasjon. Jeg har valgt meg bare en farge; lilla - men går fra lys til mørk. Jeg har laget et skisse basert på et foto som jeg har printet ut. Deretter her jeg klippet ut en ansiktsform i mørk lilla og klippet detaljer i lys lilla. Ligner det?


The first step on this months challenge. I have made a sketch based on a photo I have printed. Then I cut out a face shape in dark purple fabric and details in a light purple fabric. What do you think?

Kommentarer

Grete sa…
Dette ser spennende ut!
Frederika sa…
Blir moro og se når dette er ferdig.
Siv sa…
Spennende! Gleder meg til å se det ferdige resultat! :o)
Kjersti sa…
Blir spennende å se det ferdige resultatet, gleder meg :-)
Lise sa…
Spennende utfordring! Dett blir gøy å følge

Populære innlegg