T-skjorte av rester

Etter å ha sydd to sommerkjoler og en topp, hadde jeg en liten rest igjen som ble til denne t-skjorten. Måtte kjøpe en liten bit rosa jersey for å få nok til en t-skjorte. Mønsteret er egenkomponert basert på en t-skjorte som jeg har.



Jeg har brukt overlock maskinen for å sy den sammen og tvillingnål for opplegg og sy ned sømmonnet rundt hals- og ermekanter. 



Jeg lurer på når jeg blir fortrolig med overlock-maskinen. Har hatt den i flere år nå, men er ikke helt fortrolig med den.

Denne toppen sydde jeg i fjor. Denne er med raglanermer og mønsteret er fra Selfmade. Her har jeg bare sydd ned kanten rundt halsen med tvillingnål, har også brukt tvillingnål til opplegg nede og rundt ermekanten.

Kjolene jeg har sydd tidligere til min datter og meg selv. Mønster er Traveldress fra Kreativistine. Og ja, jeg liker dette stoffet.





Kommentarer

Populære innlegg